عشقم تویی
قالب وبلاگ

عشقم تویی
به جمع عاشقان خوش آمدید

دیروز شیطان را دیدم

در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود؛ فریب می‌فروخت

مردم دورش جمع شده‌ بودند،‌ هیاهو می‌کردند و هول می‌زدند و بیشتر می‌خواستند

توی بساطش همه چیز بود:

غرور، حرص،‌دروغ و خیانت،‌ جاه‌طلبی و ...

هر کس چیزی می‌خرید و در ازایش چیزی می‌داد

بعضی‌ها تکه‌ای از قلبشان را می‌دادند

و بعضی‌ پاره‌ای از روحشان را

بعضی‌ها ایمانشان را می‌دادند

و بعضی آزادگیشان را

شیطان می‌خندید...!

 

داستانی از دوست عزیزمان دختر چادری



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت20:37---15 بهمن 1391
سلام حسین جون وبلاگت زیباست موفق باشی

شهرزاد
ساعت20:37---15 بهمن 1391
سلام حسین جون وبلاگت زیباست موفق باشی

زهراامینی
ساعت14:12---3 بهمن 1391
بازم سلام
بازم من اومدم بهتون سرزدم ولی شماهنوزآپ نکردید وبه وب من سر نزدید
یاحق


navid
ساعت15:06---4 آذر 1391
سلام.وبتون خیلی عالیه اگر به وب من هم سر بزنید و عضو شوید و وب من را حمایت کنید ممنونم میشم..............................منتظر دیدار گرمتون هستم

لوک بدشانس
ساعت20:00---1 آذر 1391
سلام خسته نباشید وبلاگ زیبایی دارین. لطفا به چت روم ما هم یه سری بزنید. سپاسگذارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به کلبه ی عشق من خوش آمدید .
نويسندگان
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 3294
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1